Specjalne Summony mogą być przywoływane przez wszystkie profesje za pomocą zaklęcia dostępnego dla graczy powyżej 200 poziomu. Summony te są bardzo silne i mają pewne kluczowe różnice w porównaniu z tymi przywołanymi przy użyciu zaklęcia Summon Creature.
Charakterystyka
- Ich prędkość jest taka sama jak postaci.
- Jeśli odsuną się zbyt daleko od swojego mistrza, teleportują się do niego.
- Automatycznie wspinają się po rampach, schodach itp., a także podróżują razem, gdy ich mistrz używa dowolnego systemu podróży lub teleportacji.
- Kiedy nie biorą udziału w bitwie, ich zdrowie bardzo szybko się regeneruje.
- Trwają tylko 15 minut po przywołaniu. Ten licznik czasu nie liczy się, gdy postać jest offline.
- Nie są one dozwolone w niektórych misjach, na przykład w pokojach bossów w Forgotten Knowledge Quest i we wszystkich innych bossach z maksymalną liczbą członków w drużynie.
- Specjalne Summony nie istnieją jako dzikie stworzenia w grze, ale tylko w formie przywołania.
Nazwa
|
Profesja |
Punkty HP
|
Umiejętności |
|
Knight | 10.000 | Ice Strike, Sudden Death, Ice Explosion, Death Explosion, Ice Bomb, Death Bomb, Self-Healing (300) |
| Paladin | 15.000 | Great Fireball, Great Holyball, Fire Bomb, Holy Bomb, Self-Healing (450) |
|
Druid | 20.000 | Root Missile, Earth Beam, Challenge, Self-Healing (600) |
Thundergiant
| Sorcerer | 20.000 | Energy Beam, Blood Beam, Challenge, Self-Healing (600) |
Każdy Specjalny Summon ma swoje własne unikatowe zaklęcie, którego mogą się nauczyć, tylko odpowiednie profesje. Czary mają czas odnowienia wynoszący 30 minut, co oznacza, że nie można przez cały czas przywoływać summona. Z tego powodu bardzo ważna jest wiedza, kiedy rzucić zaklęcie, aby zmaksymalizować jego użycie.
Nazwa zaklęcia
|
Inkantacja | Pacc | Poziom |
Mana
|
Koszt |
Summon Skullfrost
| utevo gran res eq | ✔️ | 200 | 1000 | 50.000 |
| utevo gran res sac | ✔️ | 200 | 2000 | 50.000 |
|
utevo gran res dru | ✔️ | 200 | 3000 | 50.000 |
Summon Thundergiant
| utevo gran res ven | ✔️ | 200 | 3000 | 50.000 |
Zobacz również