Charms (uroki) są dodatkowymi bonusami, które odblokowuję się za pomocą punktów uroku (charm points). Wybrany bonus może zostać przypisany tylko do odblokowanego potwora w bestiariuszu. Każdy potwór może mieć przypisany jeden urok na raz. Gracze z darmowym kontem mogą przypisać tylko 2 bonusy w jednym czasie, a gracze premium aż 6. W Store można kupić możliwość przypisana bonusów na daną postać bez limitu za Tibia Coins. Zmniejsza to również ilość złota, którą musimy zapłacić za każde usunięcie bonusu o 25%.
Charmy są ofensywne, defensywne lub pasywne. Ofensywne (Wound, Enflame, Poison, Freeze, Zap, Curse, Cripple) i defensywne (Parry, Dodge, Adrenaline Burst, Numb, Cleanse) mają 10% szans na aktywacje bonusu podczas zadawania lub otrzymywania obrażeń. Pasywne uroki - Bless i Low Blow są zawsze aktywne, a Scavenge i Gut działają podobnie do systemu Prey.
W oparciu o liczbę potworów znajdujących się obecnie w Bestiariuszu, w grze można uzyskać łącznie 16415 Punktów Uroku.
Lista Charmów
Nazwa | Rodzaj | Opis | Koszt |
Ofensywny | Rani potwora i zadaje 5% jego początkowych punktów życia jako obrażenia fizyczne. | 600 | |
Ofensywny | Podpala potwora i zadaje 5% jego początkowych punktów życia jako obrażenia od ognia. | 1000 | |
Ofensywny | Zatruwa potwora i zadaje 5% jego początkowych punktów życia jako obrażenia od ziemi. | 600 | |
Ofensywny | Zamraża potwora i zadaje 5% jego początkowych punktów życia jako obrażenia od lodu. | 800 | |
Ofensywny | Razi prądem potwora i zadaje 5% jego początkowych punktów życia jako obrażenia od energii. | 800 | |
Ofensywny | Przeklina potwora i zadaje 5% jego początkowych punktów życia jako obrażenia od śmierci. | 900 | |
Ofensywny | Okalecza potwora i paraliżuje go na 10 sekund, nawet jeśli jest odporny na Paralyse Rune. | 500 | |
Defensywny | Wszelkie otrzymane obrażenia odbijają się z pewną szansą. | 1000 | |
Defensywny | Szansa na uniknięcie ataku, nie otrzymując żadnych obrażeń. | 600 | |
Defensywny | Wybuch adrenaliny zwiększa Twój refleks po otrzymaniu obrażenia i pozwala ci poruszać się ponad dwukrotnie szybciej przez 10 sekund. | 500 | |
Defensywny | Odrętwienie potwora po jego ataku i paraliżuje go na 10 sekund, nawet jeśli jest odporny na Paralyse Rune. | 500 | |
Defensywny | Oczyszcza cię po trafieniu i usuwa jeden losowy negatywny efekt i tymczasowo czyni cię odpornym na niego. | 700 | |
Pasywny | Błogosławi cię i zmniejsza utratę skilli i expa o 3% po zabiciu przez wybranego potwora. | 2000 | |
Pasywny | Zwiększa szanse na pomyślne oskórowanie potwora. Dotyczy również dustów. | 1500 | |
Pasywny | Potwór upuszcza 10% więcej Creature Products. | 2000 | |
Pasywny | Dodaje 8% więcej szansy na trafienie krytyczne, dla broni z uderzeniem krytycznym. | 2000 |
Punkty uroku (Charm Points) zdobywamy poprzez odblokowanie kolejnych potworów w bestiariuszu (Bestiary). Aby pomyślnie odblokować danego potwora i otrzymać punkty uroku, trzeba zabić odpowiednią ich ilość podaną w bestiary.
Zobacz również