Analytics Selector - Analizatory polowań

Analytics Selector jest oknem, które prowadzi do wielu przydatnych narzędzi, mogących ci pomóc podczas polowań. Domyślnie okno te,  z...

Jaką profesją grać? Sorcerer - zalety i wady


Sorcerer jest mistrzem destrukcyjnej, ofensywnej i agresywnej magii. Ma dostęp do szerokiej gamy zaklęć bojowych i dowodzą mocami ognia, energii i śmierci, których może używać do zadawania imponujących obrażeń wielu wrogom jednocześnie. Dzięki szybkiemu rozwojowi magicznego poziomu mogą także rzucać potężne zaklęcia leczące, ale w przeciwieństwie do druidów nie mogą leczyć innych bez leczących run.

Postęp i regeneracja

Wzrost statystyk na poziom

- 10 Capacity.
- 5 punktów hp.
- 30 punktów many.

Regeneracja

W miarę upływu czasu każdy gracz będzie regenerował utracone punkty życia i many, o ile ostatnio coś zjadł.

Sorcerer regeneracja:

- 1 punkt hp co 12 sekund
- 2 punkty many co 3 sekundy.

Master Sorcerer regeneruje:

- 1 punkt hp co 12 sekund.
- 2 punkty many co 2 sekundy.

Awans

Kiedy Sorcerer osiągnie 20 poziom, może kupić promocję i zostać Master Sorcererem z pewnymi korzyściami. (Wymagany Premium Account)


Zalety
  • Dobry wybór dla tych, którzy chcą grać samotnie.
  • Różne efekty czarów tworzą ciekawą, kolorową rozgrywkę.
  • Sorcerer jest w stanie skutecznie zadawać kilka rodzajów obrażeń i mogą łatwo dostosować się do elementarnych słabości różnych potworów. To pozwala im polować praktycznie wszędzie.
  • Silne obrażenia zadawane w każdej sytuacji, zarówno pojedynczych, jak i wielu celów.
  • Może użyć "Magic Shield", aby drastycznie zwiększyć przeżywalność kosztem większej ilości zużytych mikstur many.
  • Najszybszy postęp na poziomie magicznym (tak samo jak druid).
  • Największa pula many i najszybsza regeneracja (tak samo jak druid).
  • Może tworzyć wiele różnych rodzajów ofensywnych run, w tym Sudden Death, najsilniejsze runy zadające obrażenia jednemu celowi.
  • Może używać wszystkich run, z wyjątkiem trzech: Paralyze, Wild Growth i Holy Missile.
  • Czary Sorcerera - Rage of the Skies i Hell's Core, zadają więcej obrażeń, niż czary druida - Wrath of Nature i Eternal Winter. Rage of the Skies ma również niższy koszt many niż Wrath of Nature.
  • Podobnie jak druid, sorcerer może przywoływać różne stworzenia, aby pomóc im w walce.

Wady
  • Słabi pod względem obrony. Sorcerer musi zachować dystans od swoich wrogów, rzucając zaklęcia i strzelając runami. Czasami jest to trudne i niektórzy ludzie mogą nie lubić takiej gry
  • Nie najlepszy wybór do polowania na zysk ze względu na koszt run i małą ilość capa.
  • Najniższa liczba punktów życia i najwolniejsza regeneracja (tak samo jak druid).
  • Najwolniejszy postęp w zakresie umiejętności obrony i walki w zwarciu (taki sam jak druida).
  • Najniższa pojemność (taka sama jak druid).
  • Nie może tworzyć run leczących.
  • W przeciwieństwie do druida, sorcerer nie może nauczyć się uzdrawiających czarów - Heal Friend i Mass Healing.

Powiązane: