Sorcerer jest mistrzem destrukcyjnej, ofensywnej i agresywnej magii. Ma dostęp do szerokiej gamy zaklęć bojowych i dowodzą mocami ognia, energii i śmierci, których może używać do zadawania imponujących obrażeń wielu wrogom jednocześnie. Dzięki szybkiemu rozwojowi magicznego poziomu mogą także rzucać potężne zaklęcia leczące, ale w przeciwieństwie do druidów nie mogą leczyć innych bez leczących run.
Postęp i regeneracja
Wzrost statystyk na poziom
- 10 Capacity.
- 5 punktów hp.
- 30 punktów many.
Regeneracja
W miarę upływu czasu każdy gracz będzie regenerował utracone punkty życia i many, o ile ostatnio coś zjadł.
Sorcerer regeneracja:
- 1 punkt hp co 12 sekund
- 2 punkty many co 3 sekundy.
Master Sorcerer regeneruje:
- 1 punkt hp co 12 sekund.
- 2 punkty many co 2 sekundy.
Awans
Kiedy Sorcerer osiągnie 20 poziom, może kupić promocję i zostać Master Sorcererem z pewnymi korzyściami. (Wymagany Premium Account)
Zalety
- Dobry wybór dla tych, którzy chcą grać samotnie.
- Różne efekty czarów tworzą ciekawą, kolorową rozgrywkę.
- Sorcerer jest w stanie skutecznie zadawać kilka rodzajów obrażeń i mogą łatwo dostosować się do elementarnych słabości różnych potworów. To pozwala im polować praktycznie wszędzie.
- Silne obrażenia zadawane w każdej sytuacji, zarówno pojedynczych, jak i wielu celów.
- Może użyć "Magic Shield", aby drastycznie zwiększyć przeżywalność kosztem większej ilości zużytych mikstur many.
- Najszybszy postęp na poziomie magicznym (tak samo jak druid).
- Największa pula many i najszybsza regeneracja (tak samo jak druid).
- Może tworzyć wiele różnych rodzajów ofensywnych run, w tym Sudden Death, najsilniejsze runy zadające obrażenia jednemu celowi.
- Może używać wszystkich run, z wyjątkiem trzech: Paralyze, Wild Growth i Holy Missile.
- Czary Sorcerera - Rage of the Skies i Hell's Core, zadają więcej obrażeń, niż czary druida - Wrath of Nature i Eternal Winter. Rage of the Skies ma również niższy koszt many niż Wrath of Nature.
- Podobnie jak druid, sorcerer może przywoływać różne stworzenia, aby pomóc im w walce.
Wady
- Słabi pod względem obrony. Sorcerer musi zachować dystans od swoich wrogów, rzucając zaklęcia i strzelając runami. Czasami jest to trudne i niektórzy ludzie mogą nie lubić takiej gry
- Nie najlepszy wybór do polowania na zysk ze względu na koszt run i małą ilość capa.
- Najniższa liczba punktów życia i najwolniejsza regeneracja (tak samo jak druid).
- Najwolniejszy postęp w zakresie umiejętności obrony i walki w zwarciu (taki sam jak druida).
- Najniższa pojemność (taka sama jak druid).
- Nie może tworzyć run leczących.
- W przeciwieństwie do druida, sorcerer nie może nauczyć się uzdrawiających czarów - Heal Friend i Mass Healing.
Powiązane: