Analytics Selector - Analizatory polowań

Analytics Selector jest oknem, które prowadzi do wielu przydatnych narzędzi, mogących ci pomóc podczas polowań. Domyślnie okno te,  z...

Jaką profesją grać? Druid - zalety i wady


Druid jest mistrzem natury i magii leczniczej. W całej historii wykorzystywał swoje umiejętności i wiedzę z korzyścią dla wszystkich ludzi. Natura może leczyć i chronić, ale może także powodować zniszczenie. Dlatego druid dowodzi mocami lodu i ziemi, aby ukarać tych, którzy sprzeciwiają się porządkowi naturalnemu.

Postęp i regeneracja

Wzrost statystyk na poziom

- 10 Capacity.
- 5 punktów hp.
- 30 punktów many.

Regeneracja

W miarę upływu czasu każdy gracz będzie regenerował utracone punkty życia i many, o ile ostatnio coś zjadł.

Druid regeneracja:

- 1 punkt hp co 12 sekund
- 2 punkty many co 3 sekundy.

Elder Druid regeneruje:

- 1 punkt hp co 12 sekund.
- 2 punkty many co 2 sekundy.

Awans

Kiedy Druid osiągnie 20 poziom, może kupić promocję i zostać Elder Druidem z pewnymi korzyściami. (Wymagany Premium Account)


Zalety
  • Druid jest mile widziany na polowaniach drużynowych dzięki ich zdolności leczniczych.
  • Różne żywiołowe efekty zaklęć zapewniają ciekawą, kolorową rozgrywkę.
  • Druid może skutecznie zadawać kilka rodzajów obrażeń i zwykle może dostosować się do słabości potworów.
  • Silne obrażenia zadawane w każdej sytuacji, zarówno pojedynczego, jak i wielokrotnego celu.
  • Druid może użyć czaru "Magic Shield", aby drastycznie zwiększyć przeżywalność.
  • Najszybszy awans poziomu magicznego (taki sam jak w przypadku sorcerera).
  • Największa ilość many i najszybsza ich regeneracja (taka sama jak w przypadku sorcerera).
  • Może tworzyć wiele rodzajów run ofensywnych.
  • Jedyna profesja, która może tworzyć runy "Icicle" i "Avalanche", które są przydatne do polowania na dragony i demony.
  • Może używać wszystkich rodzajów run, z wyjątkiem run Holy Missile.
  • Może tworzyć lecznicze runy.

Wady
  • Druid jest słaby pod względem obrony i musi utrzymywać dystans od swoich wrogów podczas rzucania czarów i run. Czasami jest to trudne i niektórzy ludzie mogą nie lubić takiej rozgrywki.
  • Nie najlepszy wybór jeśli chodzi o zysk ze względu na koszt run i małą ilość capa.
  • Najniższa liczba punktów hp i najwolniejsza ich regeneracja (taka sama jak w przypadku sorcerera).
  • Najwolniej awansuje w zakresie umiejętności obrony i walki w zwarciu (druid posuwa się trochę szybciej niż sorcerer, ale różnica jest znikoma).
  • Najniższa pojemność (Capacity) (taka sama jak w przypadku sorcerera).
  • Wiele potworów na wysokim poziomie jest albo wysoce odpornych, albo całkowicie odpornych na obrażenia od lodu i ziemi , co zwykle czyni sorcerera lepszym podczas samotnych polowań.
  • Podobnie jak sorcerer, druid jest słaby fizycznie i nie może nosić tyle ekwipunku, co knight i paladin.

Powiązane: