Druid jest mistrzem natury i magii leczniczej. W całej historii wykorzystywał swoje umiejętności i wiedzę z korzyścią dla wszystkich ludzi. Natura może leczyć i chronić, ale może także powodować zniszczenie. Dlatego druid dowodzi mocami lodu i ziemi, aby ukarać tych, którzy sprzeciwiają się porządkowi naturalnemu.
Postęp i regeneracja
Wzrost statystyk na poziom
- 10 Capacity.
- 5 punktów hp.
- 30 punktów many.
Regeneracja
W miarę upływu czasu każdy gracz będzie regenerował utracone punkty życia i many, o ile ostatnio coś zjadł.
Druid regeneracja:
- 1 punkt hp co 12 sekund
- 2 punkty many co 3 sekundy.
Elder Druid regeneruje:
- 1 punkt hp co 12 sekund.
- 2 punkty many co 2 sekundy.
Awans
Kiedy Druid osiągnie 20 poziom, może kupić promocję i zostać Elder Druidem z pewnymi korzyściami. (Wymagany Premium Account)
Zalety
- Druid jest mile widziany na polowaniach drużynowych dzięki ich zdolności leczniczych.
- Różne żywiołowe efekty zaklęć zapewniają ciekawą, kolorową rozgrywkę.
- Druid może skutecznie zadawać kilka rodzajów obrażeń i zwykle może dostosować się do słabości potworów.
- Silne obrażenia zadawane w każdej sytuacji, zarówno pojedynczego, jak i wielokrotnego celu.
- Druid może użyć czaru "Magic Shield", aby drastycznie zwiększyć przeżywalność.
- Najszybszy awans poziomu magicznego (taki sam jak w przypadku sorcerera).
- Największa ilość many i najszybsza ich regeneracja (taka sama jak w przypadku sorcerera).
- Może tworzyć wiele rodzajów run ofensywnych.
- Jedyna profesja, która może tworzyć runy "Icicle" i "Avalanche", które są przydatne do polowania na dragony i demony.
- Może używać wszystkich rodzajów run, z wyjątkiem run Holy Missile.
- Może tworzyć lecznicze runy.
Wady
- Druid jest słaby pod względem obrony i musi utrzymywać dystans od swoich wrogów podczas rzucania czarów i run. Czasami jest to trudne i niektórzy ludzie mogą nie lubić takiej rozgrywki.
- Nie najlepszy wybór jeśli chodzi o zysk ze względu na koszt run i małą ilość capa.
- Najniższa liczba punktów hp i najwolniejsza ich regeneracja (taka sama jak w przypadku sorcerera).
- Najwolniej awansuje w zakresie umiejętności obrony i walki w zwarciu (druid posuwa się trochę szybciej niż sorcerer, ale różnica jest znikoma).
- Najniższa pojemność (Capacity) (taka sama jak w przypadku sorcerera).
- Wiele potworów na wysokim poziomie jest albo wysoce odpornych, albo całkowicie odpornych na obrażenia od lodu i ziemi , co zwykle czyni sorcerera lepszym podczas samotnych polowań.
- Podobnie jak sorcerer, druid jest słaby fizycznie i nie może nosić tyle ekwipunku, co knight i paladin.
Powiązane: