Analytics Selector - Analizatory polowań

Analytics Selector jest oknem, które prowadzi do wielu przydatnych narzędzi, mogących ci pomóc podczas polowań. Domyślnie okno te,  z...

Jaką profesją grać? Paladin - zalety i wady


Paladin jest mistrzem walki na dystans, dobrze wyważony między bronią, a magią. Koncentruje się na broniach dystansowych, takich jak bow, crossbow i spear. Awansuje bardzo szybko w walce dystansowej i jest również całkiem zdolny w magii.

Postęp i regeneracja

Wzrost statystyk na poziom

- 20 Capacity.
- 10 punktów hp.
- 15 punktów many.

Regeneracja

W miarę upływu czasu każdy gracz będzie regenerował utracone punkty życia i many, o ile ostatnio coś zjadł.

Paladin regeneracja:

- 1 punkt hp co 8 sekund.
- 2 punkty many co 4 sekundy.

Royal Paladin regeneracja:

- 1 punkt hp co 6 sekund.
- 2 punkty many co 3 sekundy.

Awans

Gdy paladyn osiągnie 20 poziom, może kupić promocję i zostać Royal Paladinem z pewnymi korzyściami. (Wymagany Premium Account)


Zalety
  • Najsilniejsze obrażenia zadawane pojedynczemu celowi ze wszystkich profesji.
  • Paladin często poluje na niektóre potwory, na niższym poziomie niż inne profesje ze względu na jego wysokie obrażenia i duży zasięg ataku.
  • Paladin jest opłacalny i jest najlepszą profesją do zarabiania, pomimo kosztów amunicji.
  • Paladin nie ma większego problemu z potworami odpornymi na obrażenia fizyczne, niż  knight.
  • Paladin awansuje bardzo szybko w distance fightingu. Szybciej niż knight umiejętnościami w zwarciu.
  • Szybki awans w shieldingu (w tym samym tempie co knight).
  • Dość szybko awansują w umiejętnościach walki w zwarciu (wolniej niż knight, ale szybciej niż magowie), dzięki czemu walka w zwarciu jest możliwą alternatywą, gdy nie ma amunicji, chociaż jest to możliwe tylko na niższym poziomie.
  • Dostęp do solidnego zestawu zaklęć.
  • Jedyna profesja, która może używać czarów zadających obrażenia od świętości, skutecznych przeciwko nieumarłym i demonicznym stworom.
  • Jedyna profesja, która może używać mikstur z przywróceniem zdrowia i many jednocześnie.
  • Większa pojemność (capacity), niż sorcerer lub druid.
  • Więcej punktów życia i szybsza ich regeneracja od sorcerera lub druida.
  • Więcej many i szybsza jej regeneracja od knighta.
  • Szybszy awans poziomu magicznego od knighta.

Wady
  • Ograniczona zdolność do zadawania obrażeń wielu celom.
  • Paladyn jest bojownikiem na dalekie odległości, ale w przeciwieństwie do sorcerera i druida, cierpi na zmniejszoną celność podczas atakowania wrogów, w zasięgu walki w zwarciu. Z tego powodu ich styl walki polega na bieganiu i strzelaniu. W zależności od środowiska, które może być problematyczne, lecz nie dla wszystkich.
  • Paladyn nie może polować bez amunicji, a duże jej ilości zajmują dużą pojemność capa.
  • Mniejsza pojemność capa niż u knighta.
  • Mniej many i wolniejsza jej regeneracja niż u sorcerera lub druida.
  • Mniej punktów życia i wolniejsza ich regeneracja niż u knighta.
  • Wolniejszy awans poziomu magicznego niż u sorcerera lub druida.

Powiązane: