Postęp i regeneracja
Wzrost statystyk na poziom
- 20 Capacity.
- 10 punktów hp.
- 15 punktów many.
Regeneracja
W miarę upływu czasu każdy gracz będzie regenerował utracone punkty życia i many, o ile ostatnio coś zjadł.
Paladin regeneracja:
- 1 punkt hp co 8 sekund.
- 2 punkty many co 4 sekundy.
Royal Paladin regeneracja:
- 1 punkt hp co 6 sekund.
- 2 punkty many co 3 sekundy.
Awans
Gdy paladyn osiągnie 20 poziom, może kupić promocję i zostać Royal Paladinem z pewnymi korzyściami. (Wymagany Premium Account)
Zalety
- Najsilniejsze obrażenia zadawane pojedynczemu celowi ze wszystkich profesji.
- Paladin często poluje na niektóre potwory, na niższym poziomie niż inne profesje ze względu na jego wysokie obrażenia i duży zasięg ataku.
- Paladin jest opłacalny i jest najlepszą profesją do zarabiania, pomimo kosztów amunicji.
- Paladin nie ma większego problemu z potworami odpornymi na obrażenia fizyczne, niż knight.
- Paladin awansuje bardzo szybko w distance fightingu. Szybciej niż knight umiejętnościami w zwarciu.
- Szybki awans w shieldingu (w tym samym tempie co knight).
- Dość szybko awansują w umiejętnościach walki w zwarciu (wolniej niż knight, ale szybciej niż magowie), dzięki czemu walka w zwarciu jest możliwą alternatywą, gdy nie ma amunicji, chociaż jest to możliwe tylko na niższym poziomie.
- Dostęp do solidnego zestawu zaklęć.
- Jedyna profesja, która może używać czarów zadających obrażenia od świętości, skutecznych przeciwko nieumarłym i demonicznym stworom.
- Jedyna profesja, która może używać mikstur z przywróceniem zdrowia i many jednocześnie.
- Większa pojemność (capacity), niż sorcerer lub druid.
- Więcej punktów życia i szybsza ich regeneracja od sorcerera lub druida.
- Więcej many i szybsza jej regeneracja od knighta.
- Szybszy awans poziomu magicznego od knighta.
Wady
- Ograniczona zdolność do zadawania obrażeń wielu celom.
- Paladyn jest bojownikiem na dalekie odległości, ale w przeciwieństwie do sorcerera i druida, cierpi na zmniejszoną celność podczas atakowania wrogów, w zasięgu walki w zwarciu. Z tego powodu ich styl walki polega na bieganiu i strzelaniu. W zależności od środowiska, które może być problematyczne, lecz nie dla wszystkich.
- Paladyn nie może polować bez amunicji, a duże jej ilości zajmują dużą pojemność capa.
- Mniejsza pojemność capa niż u knighta.
- Mniej many i wolniejsza jej regeneracja niż u sorcerera lub druida.
- Mniej punktów życia i wolniejsza ich regeneracja niż u knighta.
- Wolniejszy awans poziomu magicznego niż u sorcerera lub druida.
Powiązane: